Proje Bilgisi

  • Kategori: ERP
  • Müşteri Sayısı: 125
  • Proje Zamanı: 01 Haziran, 2003

OMEGA RETAIL

Perakendeye yönelik ERP (Enterprise Resource Planning-Kurumsal Kaynak Planlaması) yazılımımız olan Omega Retail ile perakende sektöründe faaliye gösteren müşterilerimiz başka bir programa ihtiyaç duymadan tüm iş süreçlerini takip edebilmekte, yönetebilmekte ve raporlayabilmektedirler. Omega Programı, zincir perakende yapılardan büyük gross yapılara kadar geniş bir müşteri portföyüne sahiptir.

ERP MODÜLLERİMİZ

Personel Yönetimi

Maaş, avans, mesai, prim, ikramiye gibi personel giderlerini kolayca yönetin

Stok Yönetimi

Stoklarınızın durumunu kolayca takip edebilirsiniz.

El Terminali Uygulaması

El terminali uygulaması ile işlemleri pratik ve hızlı bir şekilde gerçekleştirin.

Müşteri İlişkileri Yönetimi

Müşterilerinize ait kayıtları hızlı bir şekilde takip edin.

Sipariş işlemleri/Mal kabul

Stoklarınıza göre siparişlerinizi belirleyebilir, ürünlerinizin girdi-çıktı durumlarını yönetebilirsiniz.

Finans (Banka/Çek/Senet)

Banka, çek ve senet evraklarınızı kaydedin, tahsile verin, cirolayın ve hepsini tek bir ekranda görün.

Fatura / İrsaliye

Alış ve Satış faturalarınızı/irsaliyelerini tek bir ekrandan kolayca oluşturun, kaydedin, çıktı alın.

Üretim Yönetimi

Üretim işlemleri tek bir üretim fişi ile hiç bir zorluk çekmeden rahatlıkla yapılır.

Online Satış Görüntüleme/Grafik

Satışlarınızı online olarak görüntüleyebilir, grafiksel verileri inceleyebilirsiniz.

ERP Nedir?

ERP programları şirketin tüm iş birimlerinin tek bir birim olarak birbirleriyle entegre bir biçimde çalışması için kullanılan platformdur. ERP programları; üretim yönetimi, finans yönetimi, malzeme stok yönetimi, satış yönetimi, müşteri ilişkileri yönetimi, insan kaynakları yönetimi, bütçe yönetimi, kalite yönetimi, satış sonrası hizmetler ve raporlama modüllerini içerir. Şirket genelinde kullanılan ERP sistemi veri analizini ve veri kaydını büyük ölçüde kolaylaştırarak maliyet düşürülmesine yardımcı olabilir. Esnek modüler yapısı ile Omega Retail işletmedeki ihtiyaçlarınızı karşılamaktadır.

ERP Seçerken Nelere Dikkat Edilmeli?

ERP; küçük, orta, büyük ölçekli işletme farkı gözetmeden, her sektörden işletmelerin verileri ve iş süreçlerini tek bir yerden yönetebilecek yapıya sahip olmalıdır. Üretimden yönetime, satın almadan pazarlamaya kadar tüm işlemlerde etkin kontrol ve veri güvenilirliği sağlayan modüler yapılı ERP ile işletmelerin verimliliği artırılabilir. Ayrıca ERP takip edilmeyi kolaylaştırarak zamandan tasarruf etmeyi, işletmenin ihtiyaç duyabileceği her tür istatistik ve raporun, amacına uygun ve kullanışlı biçimde güncel ve güvenilir olarak üretilmesini sağlamalıdır. Omega Retail ile kaynaklarınızı verimli kullanarak ve iş süreçlerinizi geliştirerek işletmenizi bir adım ileriye taşıyın.

ERP'nin Faydaları

ERP'ler, modern bir işletmenin önemli bir parçasıdır ve KOBİ'lerin rekabetçi kalmasına yardımcı olurlar. Bir ERP sisteminin kurulumunun birçok avantajı vardır.

-Daha İyi Müşteri Memnuniyeti

-Geliştirilmiş Raporlama

-Maliyet Eliminasyon

-Ölçeklenebilirlik

-Artan Esneklik

-İş analitiği